Pluriform Basis

In Pluriform Basis realiseren we algemeen bruikbare functionaliteit die toegepast wordt in verschillende branches, dit noemen we ook wel horizontale logica. De logica die iedereen nodig heeft laten wij meegroeien met technische en maatschappelijke ontwikkelingen.

Onze partners bouwen bovenop Pluriform Basis zogeheette branchemodellen. Dit noemen we ookwel verticale logica die steeds optimaler inspelen op de specifieke behoefte van een bepaalde branche.

Pluriform is niet enkel een technologie waarmee software wordt gemaakt. Met onze technologie maken en onderhouden we een uitgebreid ERP systeem met ondersteuning voor veel verschillende bedrijfsprocessen. Een ERP systeem dat op basis van feedback dagelijks wordt uitgebreid en verbeterd.

Branche model

Bovenop Pluriform Basis is en wordt per branche functionaliteit toegevoegd die specifiek en essentieel is voor de branche in kwestie. Dit doen we samen met onze branchepartners.

Een breed scala aan branchemodellen is zo ontstaan voor: Bouw, Installatie, Infra, Zorg, Goede doelen,  Uitgevers en Logistiek. Het branchemodel bevat herbruikbare oplossingen die voor die branche zijn gemaakt. De goede doelen branche bevat bijvoorbeeld een fondswervingsmodule, de bouw branche een uitgebreide calculatiemodule en in de zorg het Elektronisch Cliënt Dossier (ECD).

Achter de verschillen zijn we altijd op zoek naar overeenkomsten; tussen klanten én tussen branches. Op deze manier kunnen we per branche focus houden, generieke toepassingen in Pluriform basis realiseren, de kwaliteit waarborgen en onze software naadloos laten aansluiten op de bedrijfsprocessen van de specifieke branche.

Sneller, beter en goedkoper

SNELLER…
omdat we werken met een eigen platform "Pluriform Studio"

BETER…
omdat Pluriform eenvoudig (en razendsnel) uitbreidbaar en aanpasbaar is.

GOEDKOPER…
omdat hergebruik leidt tot betaalbare kwaliteit.

EN OP ELK DEVICE…
omdat u met Pluriform overal ter wereld aan de slag kunt. Op zowel Windows, web of Mobile.

Bedrijfsprocessen

Al onze totaal oplossingen zijn gefundeerd op gemeenschappelijke, 'horizontale' bedrijfslogica: de functionaliteit die in alle branches nodig is, zoals relatiebeheer, financieel, verkoop, inkoop projecten en personeel. Een overzicht van enkele hoofdcategorieën:

Webportalen

Pluriform kan via de rijke Windows GUI Client worden gebruikt maar kan ook via het web worden ontsloten met webportalen. Verschillende webportalen zijn beschikbaar vanuit de Basis van Pluriform zoals intranet, kantoor, professional, klant en een webshop.

Exclusief systemen

Voor heel specifieke (en grotere) bedrijven - waar geen branchemodel voor is - maken we bovenop Pluriform Basis perfecte oplossingen op maat voor hun bedrijfsprocessen, inclusief moderne self service via het web voor hun klanten.



RELATIEBEHEER

Van oudsher is Customer Relationship Managmenet (CRM) een van de meest elementaire toepassingen in Pluriform. De ingevoerde organisaties en personen zijn de basis voor andere processen (onder andere financiële administratie). Binnen het onderdeel Relatiebeheer legt u niet alleen de "stamgegevens" van organisaties en personen vast, maar ook de afspraken en contacten die u heeft met uw relaties. Deze contacten worden verzameld in dossiers.

FINANCIEEL

In de financiele administratie komen de financiele gevolgen van de andere processen samen. Deze administratie is daarom ook nauw verweven met de andere modules. Met name de logistieke (handels) processen en de projectadministratie bevatten niet alleen een bedrijfsproces, maar zijn ook een subadministratie binnen "het financieel".

PERSONEEL

Personeel is een kritische succesfactor voor het realiseren van de doelstellingen van een organisatie. Naast het voeren van een personeelsregistratie, spelen de geregistreerde werknemers ook een rol in een aantal operationele processen. U kunt daarbij denken aan de projectenadministratie. In Pluriform is de personeelsregistratie een verzameling van de volgende registraties: persoonlijke werknemersgegevens; opleidingen en cursussen; verlof en verzuim vacatures en sollicitanten beoordelingsformulieren

PROJECT

In projectorganisaties worden kosten gemaakt en opbrengsten gegenereerd uit de uitgevoerde projecten. Deze administratie bestaat niet alleen uit een registratie van bestede uren en gebruikte materialen, maar kent ook de mogelijkheid om deze in rekening te brengen aan uw klanten. De administratie fungeert als een volledige subadministratie binnen de financiële administratie: project, werkorder en projectpost gaan als dimensie mee met elke projectgerelateerde boeking.

HANDEL

Pluriform biedt logistieke functionaliteit welke niet alleen is gericht op handelsbedrijven maar ook op projectorganisaties. De functionaliteit ondersteunt de volgende processen: inkoop, bestaande uit materiaalbehoefte, bestelling, ontvangst en factuur verkoop, bestaande uit offerte, order, levering en factuur magazijn, welke de schakel is tussen inkoop en verkoop

PLANNING

Pluriform beschikt over verschillende modules om te plannen. Bijvoorbeeld het planning van een projectplanning, uitvoerdersplanning, dagplanning of activiteitsplanning.